Steinwandklamm

Szerkesztés - 2018-06-18 07:30:58 - Címkék: Túrák, Ausztria, szurdok, barlang, Wiener Alpen, Kedvencek
Nehézség:
Látvány:
Élmény:

2018. június 16.

Rosszul emlékeztem a Steinwandklammra. 8 éve jártunk ott, amikor Tas még pici baba volt, én meg aggódós apuka, ezért úgy emlékeztem, hogy az a szurdok nagy és durva. Most viszont két gyerekkel olyan gyorsan végig jártuk, hogy délelőtt végeztünk vele, ami azért eléggé meglepett, tekintettel arra, hogy Diósdról indultunk reggel. A szurdok egyébként tényleg szép, de a tapasztalt túrakölykeinknek az pár lépcső meg se kottyant. A Türkenloch-barlang mondjuk annyira tetszett nekik, hogy két kört is mentünk, Orsi meg szundított egyet a szikla tetején. Szóval dél körül túl voltunk az utazáson, a túrán és a Billa látogatáson, ezért elmentünk a Rax alá egy újabb túrára.

Mi fent parkoltunk, ami több szempontból előnyös. Így az elején van egy könnyű séta lefelé, ami kifejezetten jól esik 3 óra autózás után. Belépőt kell venni, a családi jegy két gyerekkel 11.5€. Majd jön a Klamm. Vízesések, lépcsők, hidak. És a végén a jutalom a barlang, amibe alulról kell bemenni, és amikor kiértek a tetején akkor egészen pazar kilátás vár rátok.