Nehézség:

Dió Döme sétálója

Diósdon a kőbánya mellett van egy kicsi, de nagyon szép völgy, a Római-árok. Eredetileg ide terveztük az meseösvény elejét, de újabb kincseket találtunk a közelben. A pincesor, a múzeum alatti domb, a kaptárkő bekerült a Római-árok elé, a Felső és Alső- kőbánya pedig möge.

Haraszt-hegyi tanösvény

Járvány, térdsérülés, és minden egyéb vacak után, végre el tudtunk menni egy rövid, de nagyon kellemes sétára a Vértesben. Utólag apák napi túrává kereszteltük, de az eredeti cél csak az volt, hogy végre menjünk erdőbe.

Fundoklia-völgy

Meglepően sok látnivalót sikerült a természetnek egy ilyen pici völgybe összesűríteni. Ráadásul mindezt Érden, szóval még csak messzire sem kell menni érte. A tanösvény végig visz a völgyön, ami egy sötét erdő és a mellette lévő dombon is, ami pedig egy napos, virágos rét

Annahegyi kilátó

Diósd és Törökbálint közös kilátója, a környékbeliek alapértelmezett kirándulóhelye.

Diedamskopf (2090m)

Kaptunk vendégkártyát, amivel a voralbergi felvonók ingyen voltak. A szálláshoz közelebbivel kezdtünk.

Wöllaner Nock (2145m)

2019. július 17. Kihasználtuk, hogy Kärten Card-dal ingyen van a felvonó, ami egészen a Kaiserburgig felvisz. Onnan már csak egy rövid séta a csúcs, útközben végig csodálatos panorámával és békésen legelésző tehenekkel.

Pörgöl-barlang

2019. május 19. Hazaindulás előtt még egy gyors barlangozást beiktattunk. Jó zárása volt a bakonybéli hétvégének.

Odvaskői-barlang

2019. május 18. A reggeli túra nem volt elég a gyerekek lefárasztásához, ezért vacsora előtt felmentünk a közeli barlangot megnézni. Pazar kilátás a csúcsról, szép barlang.

Angelika-forrás

A hó kellemesen ropogott a talpunk alatt. A hivatalos ingókövekkel ellentétben, itt találtunk néhány kevésbé nagy, de legalább erdei követ.

Nyakas-kő

2019. január 1. Az év első sétája, babonából, hogy ez is túrázós év legyen. Az időjárás nem volt túl kegyes, így csak rövid sétánk volt. Fel a Nyakas-kőre, majd át a túlsó oldalra és a Száz-lépcsőnél le.

Spišský hrad (Szepesi vár)

2018. november 2. A szepesi vár (szlovákul: Spišský hrad), 4 hektáros (41 426 m²) kiterjedésével Közép-Európa legnagyobb vára.

Hárosi-Duna

2018. október 29. A Hárosi-Duna melletti kerékpárút egyértelműen a kedvencem Budapesten. Szerencsére viszonylag közel van hozzánk, így már a gyerekekkel is többször jártunk ott. A mai kirándulásunk az időjárás miatt volt különleges.